A játékok hosszáról szakszerűen

Mostanság az Order 1886 kapcsán nagyon előtérbe került a videójátékok hosszúsága. Az utóbbi években úgy tűnik egyre fontosabb lett a mennyiség a játékosok és a készítők számára és emiatt sokszor a játék minősége húzza a rövidebbet.

Ennek ellenére mégis vannak olyan “rövid” játékok, amelyeket az egekig magasztalnak a játékosok. Ezzel szemben sok epikus hosszúságú program csak középszerű tud lenni. Miért pakolnak pakolnak tele egyre több játékot unalmas, repetitív elemekkel csak azért, hogy a játékidőt elnyújtsák, miközben maga a fő cselekmény továbbra is pár óra? Miért lázong a tömeg, ha egy teljes árú játék csupán 8-10 órás játékidőt kínál? A következő Gamer filó videóban elgondolkodtam azon, hogy mennyire is számít a játékok hosszúsága…