Az már az elejétől fogva nyilvánvaló volt, hogy hatalmas potenciál lakozik a Rust-ban és ha hihetünk a készítőknek, a játék jelenleg csak a 10% annak, amit ők elképzeltek a végleges verzióban. Rendszeresen érkeznek majd a frissítések és javítások, amikbe ezen az oldalon nyerhetünk némi betekintést. Természetesen nincs itt minden leírva, amiken jelenleg dolgoznak, de ennek az oldalnak a segítségével a játékos közönség nagyobb rálátást kaphat a készítők aktuális dolgait illetően.
A teljesség igénye nélkül ebben a postban felsoroltam néhány dolgot a készítők “boszorkánykonyhájából” a kattintás után némi képes illusztrációval megspékelve. Nagyon sok ígéretes dolog lesz, amit nagyon várunk.
- A nyersanyagok a kifejtés mértékétől függően más formát vesznek majd fel.
- Fejlesztett karakter és eszköz modellek
- Lakat a hátizsákunkra (10 percig nem tudják loot-olni halálunk után, de lehet készíteni a zár feltörésére alkalmas kulcsokat).
- A földön heverő testek lootolhatóak lesznek anélkül, hogy meg kéne ölni őket.
- Új lakberendezések és építmények (pallos, csapóajtók)
- Szebb textúrák
- Fejleszthető tűzhely és munkaasztal, jobb tulajdonságokkal (gyorsabb gyártás).
- Szebb ég és víz effekt
- Új fegyverek
Természetesen a csalók kiszűrése és a szerverek stabilitása (lagmentesítés) is igen fontos feladat a készítők számára, amit igyekeznek majd minél előbb megoldani, de addig is a játékosok türelmét kérik.
Összegzés: A Rust egy ígéretes játék, ami már az alfa fázisában is százezreket szórakoztat nap mint nap. A hibákellenére a játék így is fantasztikus élményt nyújt, (feltéve, hogy a játékos elfogadja, hogy ez még egy nagyon korai verzió, tele hibákkal és csalókkal). Kíváncsian várom, hogy milyen irányba fejlődik majd tovább, de az alapok elég stabilak, amikre most már csak építkezni kell, hogy a következő évek egyik legjobb “mainstream” játéka legyen.