gamerfiló aaa fail csonti gaming

AAA fail gamer filó

A tegnapi Rise of Tomb Raider hír megihletett arra, hogy elmondjam, már régóta érlelődő véleményemet a tripla Á-s (AAA) játékokat övező problémákról. Sajnos az utóbbi években egyre másra kerülünk szembe olyan döntésekkel, amiket a játékot készítő cégek vezetői hoznak meg, és a várt gyors profit reményében a játék és a játékos húzza sokszor a rövidebbet. Milyen problémákról beszélhetünk?

  • Elsietett vagy kierőszakolt megjelenés, ami a játék minőségének rovására megy
  • Túlzott vagy túlzó marketing kampányok, amik hajlamosak akár félrevezetni a játékosokat.
  • Előrendelés mindenek felett
  • Futószalagon készülő, évente megjelenő játékok
  • Kivásárolni az exkluzivitást, mellyel játékosok ezreit fosztják meg a játéktól ideiglenesen vagy akár végleg.

Természetesen vannak üdítő kivételek, de úgy érzem, ha nem térnek észhez a nagy cégek, akkor addig vágják saját maguk alatt a fát a gyors profit reményében, amíg végül összedől alattuk a ház.