Lichdom battlemage csonti gaming

Lichdom Battlemage bemutató

Augusztus 26. megjelent a Lichdom battlemage teljes verziója, és ezzel sikeresen kikerült a játék a korai hozzáférés státuszból. Véleményem szerint példaértékű volt a fejlesztő Xaviant stúdió kivitelezése a játékot és a korai hozzáférést illetően, amit minden más kiadónak, fejlesztő követendő példa kellene, hogy legyen.

A játék maga nagyon hangulatos. A játékos tényleg egy tökös mágus bőrébe bújhat, akivel élőholtak, kultisták és démonok seregét szenderíthetjük majd jobb létre. A látvány lehengerlően szép, végre egy játék, ami jól kiaknázza a Cryengine 3 lehetőségeit, és ehhez olyan varázslat effektek és robbanások társulnak, amit Michael Bay is megirigyelne.  Emellett minden varázslatot saját magunk rakhatunk össze a pályákon talált varázs tárgyakból, így testre szabhatjuk a képességeinket és ezzel a játékstílusunkat is.

Sajnos az inventory elég kaotikus lett, így csak 2-3 óra játék után fogjuk nagyjából átlátni, hogy mi mire jó, és ráadásul nehezen lehet navigálni a több száz tárgy között is (ha csak nem használjuk fel őket folyamatosan valamilyen célra). Nekem még nagyon hiányzott a nyílt világ és a többjátékos funkció, mert magában a játék sajnos elég lineáris, és miért tápoljam halálra a mágusomat, ha csak NPC-ket írthatok vele (ami egyébként nagyon jó móka).

Összegezve a Lichdom Battlemage egy nagyon jó első játéka lett a készítőknek, és jó sok izgalmas játékórát tartogat mindazoknak, akik hozzám hasonlóan szeretik a mágus kasztot és látványosan írtani az ellenfeleket. Reméljük, látunk majd még folytatást ehhez a címhez.